copyright på alla mina bilder.

9 oktober 2013

En Peruk bock

Har jag aldrig sett förut, tänkte jag för mej själv när den här 
kom hoppande över ett gärde tillsammans med ett smaldjur. 
Tyckte sen att det va konstigt att penseln satt i bak på bocken
och inte under magen som den ska göra, så slutsatsen får bli
att det handlar om en gammal perukget.


........................................................................

Som ett litet tillägg kan jag ju berätta att perukgeten jag visade några 
gånger förra året har jag inte sett en enda gång i år, tanken har slagit 
mej att hon bytt område men förmodligen gick hon väl hädan i vintras.

1 kommentar:

  1. Bland det märkligaste jag hittills sett! I bildsammanhang dyker någon gång getter upp med ett enstaka horn. Men detta?!
    / Deerhunter

    SvaraRadera