copyright på alla mina bilder.

4 oktober 2013

Den maskerade..

..Nattvandraren, i fullt dagsljus.
Oftast skymtar man dom bara som hastigast i skumrasket, 
Satt en del timmar i somras och väntade vid olika gryt, men de bilder 
jag hade turen att få var från rent slumpartade möten när våra vägar 
råkade korsas. Bilderna kom ut aningen mörka vid detta tillfälle för att
jag helt glömde kolla inställningarna på kameran, vilket jag skyller på det 
plötsliga adrenalin påslaget, men med lite fix så lägger jag ut dom här 
nu och hoppas dom är presentabla.

















4 kommentarer:

  1. Härliga möten som säkert får pulsen att slå lite extra,bilderna blev klart godkända.hälsn janne.

    SvaraRadera
  2. Superhäftiga bilder! Inte ofta man kan fånga en grävling på bild!!

    SvaraRadera
  3. Fantastiska bilder på grävlingen!

    SvaraRadera
  4. Mycket fina bilder och vilken lycka att få både se och fota den. Grattis.
    Hälsningar
    M

    SvaraRadera